Getir Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma

Getir müşteri hizmetleri direk bağlanma numarasına bu sayfadan ulaşarak, Getir sipariş iptali yapabilir veya diğer sorunlarınız hakkında müşteri temsilcisiyle görüşebilirsiniz.

Getir Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma
Necati Öztürk
Kontrol Eden: Necati Öztürk
İçindekiler

    Getir müşteri hizmetleri iletişim adres ve numarası, Getir müşterilerinin istediği zaman firmaya ulaşabileceği anlamı taşımaktadır. Türkiye’nin her noktasında ve yurtdışında da hizmet veren Getir müşteri hizmetleri numarasını arayarak siz de Getir sipariş iptali, kurye şikayetleri, firma şikayetleri ve siparişinizle alakalı tüm şikayet, öneri ve isteklerinizi Getir firmasına ulaştırabilirsiniz.

    Getir Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma

    0850 532 50 50

    0850 532 50 50 numarasını sabah 07:00 ile gece 02:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Getir çalışma saatleri arasında müşteri hizmetlerini arayabilir, tüm sorun, öneri ve isteklerinizi müşteri temsilcisine iletebilirsiniz. Ayrıca diğer iletişim araçlarını kullanarak da Getir’e ulaşabilirsiniz.

     

    İlk olarak 2015 yılında kurulan Getir uygulaması, Ankara, Bursa, İzmir, Bodrum ve Kocaeli’nin belirli yerlerinde hizmet vermeye başlamıştır. Daha sonra ise büyükşehirlerde çalışmaya başlayan Getir, Türkiye genelinde yayılmasının yanı sıra diğer birçok farklı ülkede de hizmet vermeye başladı. Müşterilerinin sorunlarını anında çözmek için Getir müşteri hizmetleri çağrı merkezi ile hizmet veren Getir, hızlı bir şekilde çalışmalarına devam etmektedir.

    Getir Whatsapp Numarası

    Getir herhangi bir Whatsapp numarası yoktur. 0850 532 50 50 Getir müşteri hizmetleri numarasını arayarak şikayet ve önerilerinizi gönderebilirsiniz.

    Getir Telefon Numarası

    Getir, tüm müşterilerinin hızlı şekilde şirkete ulaşabilmeleri için Getir müşteri hizmetleri telefon numarası ile müşteri temsilcisini aktif olarak hizmet vermektedir.

    Getir telefon numarası: 0(850) 532 50 50

    Getir Çalışma Saatleri

    Haftanın tüm günlerinde hizmet veren Getir müşteri hizmetleri, sadece belirli saatler arasında müşterilerin kullanımına sunulmaktadır. Saat 07.00 ile 02.00 arasında hizmet veren Getir iletişim hattına bu saatler arasında ulaşabilirsiniz.

    Getir Şikayet Hattı

    Getir sipariş uygulaması ile alakalı tüm şikayetlerinizi 0850 532 50 50 numarasına iletebilirsiniz. Ayrıca uygulama içerisinde yer alan iletişim sayfasındaki formu doldurarak da şikayet ve önerilerinizi Getir’e gönderebilirsiniz. Getir’in resmi internet sitesinde yer alan “Bize Ulaşın” sayfası içerisinde yer alan iletişim formu ile Getir’e ulaşmak mümkündür. Eksiksiz bir şekilde formu doldurarak gönderdiğiniz taktirde kısa süre içerisinde talebiniz değerlendirilerek kısa süre içerisinde yanıt gelecektir. Eğer Getir hesabınızı silmek istiyorsanız Getir hesap silme sayfasından tüm ayrıntılara ulaşabilirsiniz.

    Getir Müşteri Hizmetleri İletişim Formu

    Müşterilerin en hızlı yoldan iletişim kurmaları amacıyla Getir uygulaması ve internet sitesi üzerinden iletişim formu bulunmaktadır. Getir sitesinde yer alan “Bize Ulaşın” sekmesinden iletişim formunu eksiksiz olarak doldurarak Getir uygulaması hakkında şikayet, öneri veya isteklerinizi gönderebilirsiniz.

    Getir müşteri hizmetleri iletişim formu linki:

    https://getir.com/hakkimizda/iletisim/